Pravo na opoziv
Često postavljana pitanja
-
Mogu li se artikil zamijeniti?
Zamjena artikala iz logističkih razloga na žalost nije moguća. Imate mogućnost poslati artikl natrag ako ste prije toga dobili našu suglasnost i napraviti novu narudžbu. Povrat artikla ide na račun i odgovornost pošiljaoca. Za artikal koji je vraćen u prvobitnom stanju bez oštećenja dobiti ćete dobropis umanjen za troškove manipulacije. Posebno izrađene i naručene proizvode, artikle koje ne vodimo na skladištu, te razreze nije moguće vratiti.
-
„Kako“ i „kada“ ću svoj novac primiti natrag?
Čim je Vaš povrat stigao do nas, Vaš novac ćete primiti ovisno o korištenom načinu plaćanja:
Kod avansnog plaćanja ćete dobiti odobrenje na Vašem bankovnom računu. Dostavite nam Vaše bankovne podatke, da bismo mogli izvršiti virmansku doznaku.
Kod plaćanja preko kreditne kartice ćete dobiti odobrenje na Vašoj kreditnoj kartici.
Kod plačanja preko računa molimo Vas za Vaše bankovne podatke (IBAN, BIC), pa ćemo Vam nakon primitka povrata odgovarajući iznos virmanski doznačiti. (Vrijedi, ako je račun već plaćen). Ako ste naručili više artikala i vraćate samo jedan dio, molimo da odgovarajući iznos oduzmete prilikom virmanskog plaćanja računa.
Povrat sredstava usljeđuje unutar nekoliko dana.